Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sofie Karlsson - 8 augusti 2011 15:10

Nu har äntligen lille Ted somnat. Han var så trött så han behövde denna sömn. Herregud så han skrek. Han som annars brukar vara så glad. Imorgon ska jag en tripp in till stan och köpa två tunikor som jag kollat ut på nätet. En på MQ och en på Lindex. Kan ju visa dem här sen, bland alla smycken =)


Avslutar med en bild på ett armband som jag fick färdigt igår kväll....


 

Av Sofie Karlsson - 8 augusti 2011 09:58

Brukar se till att använda morgonen och kvällen till att hålla på med mina smycken, för när Ted är vaken vill jag ju helst av allt vara med honom. Jag har inte haft en riktigt hobby förrän jag spelade fotboll när jag var lite yngre, men nu har jag hittat en hobby. Det börjar bli aningen dyrt =) haha..... Sitter just nu och knåpar med ett armband som en av er önskat =)


Hoppas att ni får en härlig måndag


         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du intresserad av något av mina smycken så skicka ett mail till nedanstående adress eller lämna en kommentar här i bloggen

proppenssmycken@gmail.com

Sofie heter jag. Jag är 28 år gammal och lever tillsammans med min sambo Fredrik och vår son Ted,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards