Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sofie Karlsson - 9 augusti 2011 21:19

Det gick ju sådär med dagens klädinköp. Provade tre grejer och jag var inte riktigt nöjd med någon av dem, och jag har bestämt mig för att inte köpa något som jag inte känner mig helt nöjd med. Tidigare i mitt liv handlade jag som en tok och sen slutade det med att jag inte ens använde det. Så det blev alltså inga inköp idag, men det får bli en annan dag istället. Det är bra mycket roligare och lättare att hitta saker till Ted =)


Gjorde ett litet armband till min vän Jenny.....


  

Av Sofie Karlsson - 9 augusti 2011 09:35

Jag bloggar visserligen mest om mitt intresse för att tillverka smycken nu för tiden, men blandar det såklart med glimtar från mitt liv. Ted o Fredrik ligger fortfarande och sover. Jag har så svårt att somna om efter att Ted vaknat för första gången ( och det brukar han göra vid sjutiden) så jag brukar kliva upp då. Ska snart till Knalleland en sväng. Ska även iväg och kolla på lite nya smyckesdelar (såklart). Vi avslutar med en tripp till min syster i Dalsjöfors. Lite mys med hennes små kottar är alltid trevligt!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du intresserad av något av mina smycken så skicka ett mail till nedanstående adress eller lämna en kommentar här i bloggen

proppenssmycken@gmail.com

Sofie heter jag. Jag är 28 år gammal och lever tillsammans med min sambo Fredrik och vår son Ted,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards