Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sofie Karlsson - 11 augusti 2011 15:00

Tanken är ju att detta i första hand ska vara en blogg om min hobby, att tillverka smycken. Men ibland glider man ju inte på lite annat, och det tycker jag är helt tillåtet. Hoppas att ni håller med mig....


På något sätt känns det som om det inte har varit sommar. Vrålkallt ute ju. Men men, det är ju snart höst också och det ska bli ganska mysigt det också.

Just nu ligger denna bok på mitt nattduksbord. Helt sjukt hur saker och ting går till....


 

Av Sofie Karlsson - 11 augusti 2011 10:54

Natten har väl gått sådär. Ted som alltid brukar sova hela nätterna vaknade några gånger. Tror att det mestadels beror på tanden men det kan ju vara annat som spökar också. Han verkar ju gilla smakportionerna men det är klart att det påverkar magen att gå från bröstmjölk/ersättning till riktigt mat. Men jag tycker ändå att han har klarat det riktigt bra. Han satte i halsen en gång bara, och den gången kan jag inte riktigt glömma, så jag är nervös varje gång han ska äta.


Kan förresten småbarn drömma? Ibland vaknar Ted med ett illvrål. Då måste han väl nästan ha drömt?


Nu ska här sorteras pärlor.


Såhär vill man förresten somna när man har ont i tanden ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du intresserad av något av mina smycken så skicka ett mail till nedanstående adress eller lämna en kommentar här i bloggen

proppenssmycken@gmail.com

Sofie heter jag. Jag är 28 år gammal och lever tillsammans med min sambo Fredrik och vår son Ted,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards